Про компанію

Ми створені в 1994 році 7 квітня і до сьогодні ми проектуємо, модернізуємо, поставляємо, монтуємо, налагоджуємо і вводимо в експлуатацію. Для нас головне - це терміни і якість виконуваних робіт, ввічливість і взаєморозуміння.

 

 Мотивовані, висококваліфіковані фахівці віддані своїй роботі
 Повністю керований процес, аж до введення в експлуатацію
 Наша робота витримує випробування часом
 Кузня Кадрів.  Якісне середовище для професійного розвитку

 


 

0000
Замовників
0000
Об'єктів
000
Проектів
0000
Технічних звітів
00000
Протоколів випробувань
00000
Протоколів вимірювань

Наша команда

Picture of Наталія Долгій,

Наталія Долгій,

Фінансовий директор

Наталія найкраща в плануванні та веденні будівельного бізнесу.

Picture of Андрій Сурков,

Андрій Сурков,

Начальник відділу

Керівник з досвідом в будівельній галузі. Він виконує проекти швидко, якісно і ефективно.

Picture of Станіслав Бурля,

Станіслав Бурля,

Технічний директор

Величезний досвід у будівництві нових об'єктів та створенні невеликих і великих проектів.

Менеджер з продажу приводної техніки Danfoss

69091, Запоріжжя, Б-р Гвардійський, 143
info@uis.zp.ua
061 213-11-88

Опис вакансії

  • Розвиток продажів частотного приводу Данфосс в Україні;
  • Продаж частотного приводу на об'єкти нового будівництва та об'єкти реконструкції спільно з ІТВ;
  • Поточна робота с Замовниками;
  • Консультування клієнтів (проектні інститути та відділи, будівельники, монтажники, замовники);
  • Занесення обладнання Данфосс в ТУ замовника.
  • Ведення баз даних монтажних і будівельних організацій, заповнення системи CRM;
  • Проведення навчальних семінарів для проектних інститутів та відділів та ін. Клієнтів;
  • Участь у спеціалізованих виставках.

Вимоги / Required Skills

  • Вища технічна освіта (бажано теплоенергетика, теплотехніка, ТГВ та інші суміжні спеціальності);
  • Досвід в продажах технічно складного обладнання від 1 року;
  • Досвід роботи на будівельному ринку (знання інженерних систем);
  • Знання роботи систем центрального теплопостачання та опалення будівель;
  • Висока мобільність (відрядження);
  • Водійські права кат. B.
  • Years of Experience
  • Honest and Dependable
  • Always on Schedule

Ми пропонуємо:

  • Корпоративний автомобіль;
  • Оплату мобільного зв'язку;
  • Професійний розвиток;
  • Часткову оплату вивчення англійської мови;
  • Роботу в дружному колективі з багатою історією;

Місце роботи: Запоріжжя

Офіс-менеджер

69091, Запоріжжя, Б-р Гвардійський, 143
info@uis.zp.ua
061 213-11-88

Опис вакансії

  • Реєстрація та переадресація службової інформацією дирекції та співробітникам компанії;
  • Реєстрація, облік, зберігання вхідної та вихідної кореспонденції;
  • Забезпечення канцтоварами та витратними матеріалами;
  • Контроль стану і організація технічного обслуговування оргтехніки та засобів комунікації;
  • Організація зустрічей та відряджень співробітників.
  • Замовлення квитків, бронювання місць, логістика пересування;
  • Прийом відвідувачів;
  • Робота з персоналом офісу (адміністраторами, секретарями, прибиральницями, водіями, кур'єрами);
  • Виконання службових доручень дирекції компанії.

Вимоги

  • грамотна усна і письмова мова;
  • високий рівень культури;
  • наявність вищої або незакінченої вищої освіти або досвіду не менше ... років;
  • відповідальність, висока ступінь самодисципліни, старанність, посидючість, ерудиція, терплячість, стійкість до стресів.