VLT® Sine-Wave Filter

15 августа в 11:36

Синусоїдальні фільтри VLT® Sine-Wave Filter забезпечують синусоїдальність лінійної напруги на клемах двигуна, знижують навантаження на ізоляцію двигуна і усувають акустичний шум від двигуна. Так само знижуються протікаючі підшипникові струми, особливо у великих двигунах, потужністю більше 50 кВт.

Технічні характеристики VLT® Sine-Wave Filter

Робочі діапазони

3 x 200 – 500 В, 2.5 – 1,200 А

3 x 525 – 690 В, 13 – 1,320 А

Частота двигуна

6-60 Гц без зниження характеристик. 120 Гц зі зниженням

Температура навколишнього середовища

Від -25 ° до 40 ° C монтаж стінка-к-стінці, без зниження характеристик

Мін. частота комутації

fmin 1,5 кГц– 5кГц, залежно від типу фільтра

Перевантаження

150% протягом 60 секунд кожні 10 хв.

Ступінь захисту корпусу

IP 00 і IP 20 в усьому діапазоні потужностей

Застосування
  • зі старими електричними двигунами
  • в агресивних середовищах
  • з частими гальмуваннями
  • з двигунами на 690 В
Монтаж
  • Стінка до стінки з приводом.
  • Настінний монтаж (до 115 А), підлоговий монтаж (понад 115 А).
Переваги
  • Захист від підвищених піків напруги і перенапруг du / dt, продовження терміну служби двигуна.
  • Знижуються втрати, що виникають унаслідок високочастотної комутації (втрати від вихрових струмів і втрати магнітного потоку).
  • Зменшується акустичний шум двигуна.
  • Знижуються втрати в силових напівпровідниках елементах в приводах з довгим моторним кабелем.
  • Знижується випромінювання електромагнітних завад від неекранованих моторних кабелів.
  • Знижуються піки напруги.
  • Знижуються електричні розряди в конструкції двигуна, що призводить до збільшення терміну служби підшипників.
  • Сумісність з усіма типами управління, включаючи VVC + (покращене керування по вектору напруги), крім flux (керування по вектору електромагнітного потоку).
  • Паралельна установка фільтрів для проектів з приводами великої потужності.

Більше інформації