VLT® Filter dU/dt

15 августа в 11:35

Фільтри VLT® Filter dU/dt знижують величину перенапруги dU / dt на клемах двигуна, що виникає при використанні коротких кабелів двигуна. Фільтри dU / dt знижують навантаження на ізоляцію обмоток двигуна і рекомендуються для застосувань, в яких існує ймовірність пошкодження двигуна з причини пробою ізоляції. У порівнянні з синусоїдальними фільтрами, фільтри dU / dt пригнічують частоти вище частоти комутації силових ключів інвертора. Вартість фільтрів du / dt нижче, так як в них використовуються менші значення індуктивності і ємності.

Особливості та переваги VLT® Filter dU/dt

Робочі діапазони

3 x 200 – 500 В, 24 – 2300 A; 

3 x 525 – 690 В, 28 – 1350 A.

Діапазон робочих частот

0 – 60 Гц, до 100 Гц зі зниженням робочих характеристик.

Температура навколишнього середовища

-25° – 40°C.

Максимальна частота широтно-імпульсної модуляції

1,5 кГц – 4 кГц в залежності від типу фільтра.

Перевантажувальна здатність

160% протягом 60 с, кожні 10 хв.

Ступінь захисту корпусу

IP 00 і IP 20 у всьому діапазоні потужностей.

Монтаж 
  • Стінка до стінки з приводом.
  • Настінний монтаж (до 115 А), підлоговий монтаж (понад 115 А).
Сертифікати
  • ГОСТ Р
  • UL (до 115 A)
  • CE
Відмінне рішення для застосувань:
  • з коротким кабелем (між перетворювачем частоти і двигуном)
  • зі старими електричними двигунами
  • в агресивних середовищах
  • з частими гальмуваннями
  • з кабелем двигуна довше 150 м
Пікові значення напруги і перенапруги

Причиною пульсацій і піків напруги служить високочастотна комутація індуктивного навантаження. Чим більше індуктивність, тим вище піки перенапруги, що викликають навантаження на ізоляцію обмоток двигуна.

Власний імпеданс довгого кабелю дозволяє знизити величину перенапруги до допустимого рівня.

Незважаючи на знижене dU / dt за рахунок власного імпедансу кабелю, це не призводить до значного зниження стресу для ізоляції двигуна. Зі збільшенням довжини кабелю збільшується основний коефіцієнт перенапруги на клемах двигуна.

Переваги:
  • Захисти від підвищених піків напруги і du / dt продовжують термін служби двигуна.
  • Дозволяють використовувати двигуни, які спочатку не були спроектовані для роботи з перетворювачами частоти. Наприклад, для проектів модернізації.
  • Мають меншим розміром, вагою та ціною в порівнянні з синусоїдальним фільтром.
  • Можливості приєднання екранованих кабелів з розв’язуючою платою.
  • Сумісність з усіма типами керування, включаючи flux (керування по вектору електромагнітного потоку) і VVC + (покращене керування по вектору напруги).
  • Паралельна установка фільтрів для проектів з приводами великої потужності

Більше інформації